Me sobime:

  • Ärikinnisvara omanikele
  • Ärikinnisvara haldusettevõtetele
  • Kaubanduspindade omanikele
  • Kinnisvara haldajatele
  • Kinnisvara haldusfirmadele
  • Kinnisvaraarendajatele garantiimurede haldamiseks

Meie eelised:

  • Keskne lahendus - kogu info ja kõik osapooled ühes kohas
  • Alatiselt ja kõikjal kättesaadav informatsioon
  • Üüri- ja kommunaalarvete automatiseerimine
  • Tööülesannete haldamine ja regulaarsed hooldustööd
  • Andmepõhine analüütika ja raportid
  • Liidestumine enimlevinud raamatupidamistarkvaradega

Moodulid

Tööülesanded

  • igapäevatööde haldamine lihtsalt ja ülevaatlikult ühes kohas
  • reaalajas töö teostamise järgimine
  • töötellimuste automaatne genereerimine saadetud e-mailide põhjal
  • töötellimuste manuaalne sisestamine nii halduri kui kliendi poolt
  • teostaja, tellija, vastutaja, tähtaja jm määramine ja manuste lisamine
  • detailne analüütika iga tööülesande kohta
  • regulaarsete hooldustööde sisestamine ja järgimine
  • otsesuhtlus koostööpartneritega (neil ei pea olema kontot) läbi Hausingu

Akteerimine

  • tehtud tööde akteerimine
  • tehtud tööde kulude ja tegevuse ülevaade
  • tehtud tööde kohene kinnitamine otse Hausingus
  • kinnitatud töödest arve genereerimine

Lepingute haldus

  • kõik haldus-, üüri ja teenuslepingud ühes kohas
  • kõik lepingu tingimused, tähtajad ja detailid koos lepingu dokumentidega ühes kohas
  • automaatne indekseerimine
  • vakantsi analüüs
  • automaatne meeldetuletuste (muudatused, lõppemine jm) saatmine osapooltele
  • lepingute ajaloo ja muudatuste jälgimine

Üüriarved

  • automaatne üüriarvete genereerimine kahe klikiga
  • üürnike vahetusest tulenevate erisustega arvestamine
  • maksmata arvete meeldetuletused
  • üüriarvete analüüs
  • arvete automaatne edastamine nii kliendile kui oma raamatupidamistarkvarasse

Kommunaalarved

  • automaatne kommunaalkulude jagamine sisestatud arvete põhjal
  • põhjalik kulude jagamine vastavalt objekti iseärasustele
  • kulude jagamine nii kõigi osalevate pindade vahel, vajadusel ka omakulu tekitamine
  • üürnike vahetusest tulenevate erisustega arvestamine
  • põhjalik kulude jagamine kõigi osalevate pindade vahel, kui vajadusel omakulude tekitamine
  • arvete automaatne edastamine nii kliendile kui oma raamatupidamistarkvarasse

Dokumendid

  • kõik objektiga seotud dokumendid ühes kohas
  • töölaua vaade kõikidest failidest ja kaustadest
  • õiguste jagamine
  • failide filtreerimine

Ehitiste register

  • kinnisvara alusandmed struktureeritult ühes kohas
  • detailne ülevaade kõigist objektidest ja pindadest
  • objektipõhiste erisuste kirjeldamine

Kontaktide haldus

  • kõik kontaktid (üürnikud, kliendid, koostööpartnerid, töövõtjad jt) ühes kohas
  • kliendikontaktide eelistused (arvete kontaktid, erisoovid jm)

Teated

  • kõigi osapooltega suhtlemine ühes kohas
  • meiliga vastamise võimalus
  • nii regulaarsete kui erakorraliste teadete saatmine osapooltele (üürnikud, koostööpartnerid jt)
  • gruppide loomine

Pildid

Integratsioonid

Integratsioonid aitavad aega kokku hoida. Nende abil saavad Hausing ja kliendi poolt juba kasutuses olevad programmid (nt raamatupidamistarkvara, kliendihaldussüsteem jm) liigutada omavahel automaatselt informatsiooni ilma lisatööd tegemata.

Täna on meil olemas järgnevad liidestused:

 

Liidestus Standard Books äritarkvaraga võimaldab üüri- ja kommunaalarved paari klikiga Hausingust Standard Booksi saata. Samuti jõuab info laekumiste kohta automaatselt Standard Booksist Hausingusse.

Liidestus Infobipiga võimaldab saata sõnumeid (SMSe) läbi Hausingu otse kliendile (või muule osapoolele).

Liidestus Fitekiga aitab ostu- ja müügiarvete opereerimisel.

Integratsioonide nimekiri täieneb pidevalt. Kui Sinu ettevõttele vajalik liidestus meil puudub, siis palun kirjuta ja leiame kindlasti lahenduse!